Wednesday, July 14, 2010

*Fara dragostea ta*

Sincer…inca nu imi revin…nu pot sa cred ca s-a putut intampla asa ceva. Ma abtin de la diverse comentarii legate de speculatiile care se fac pe acest subiect, pentru ca numai ea stie ce anume ar fi putut sa o determine sa recurga la acest gest, daca intr-adevar este vorba de un act suicidar.
Imi pare sincer rau…a fost una dintre artistele mele de suflet. Cand eram micuta ascultam mai mereu, la casetofon, melodiile ei. Eram fascinata de vocea minunata pe care o auzeam. Copil fiind, cantam o data cu ea..si, imi imaginam ca de fapt vocea care se aude, e a mea. Ii invatasem versurile pe de rost..si, de fiecare data, cand aveam o ocazie le fredonam. De asemenea, imi desenam cu creionul o alunita deasupra buzei..pentru ca imi doream sa fiu la fel de frumoasa ca ea. Chiar si cand m-am despartit de prima mea iubire, mi-am facut un cd pentru masina, cu melodii de la care as fi putut sa imi iau energie si forta de a merge mai departe. E clar, o buna parte din melodiile inscriptionate pe acel cd…erau ale ei. Simteam ca vocea ei imi da putere sa trec peste orice piedica…

Sper ca macar acolo..unde e acum..sa isi fi gasit linistea sufleteasca de care avea nevoie…Dumnezeu sa o odihneasca in pace!

No comments: