Saturday, May 5, 2012

Zboara puiule, zboara!

Un norisor pufos si argintiu m-a vizitat aseara!!!
Dragul de el, venise sa-mi sopteasca o istorioara.
Dar eu, rosind usor in obrajori, nu indrazneam sa il privesc.
Atunci pufos m-a mangaiat si de o mana m-a luat…
Si am plecat!


A fost o noapte fermecata, cu printi si zane laolalta,
Pe ritm de dans pluteam in cor si fluturi mii zburau pe langa noi.
Si cu priviri sfioase, adanci misterioase..l-am intalnit pe el, odorul meu..
Am incercat sa spun ceva, dar vocea nu ma ajuta si inima, tare-mi batea!
Si am plecat!


In zori de zi eu motaiam..si ma gandeam la noaptea ce s-a incheiat..
E oare cu putinta..ca eu sa merit ingaduinta? A fost sau nu a fost…
A fost un vis frumos, imbinat de un real armonios,
O, draga norisor pufos si argintiu..la tine viu!
Si am plecat!


P.s. Zboara puiule, zboara!!

No comments: