Tuesday, August 4, 2009

Mercic Stefan

Pe cer o mica stea
Apare doar cand vrea
Simt sufletul ei ce ma vegheaza
Si cum sta langa mine treaza

Cu nimic in lume ea nu poate fi comparata
Cu un cadou nu poate fi cumparata
E atat de tacuta
Dar nu are in ochi acea privire pierduta

Cateodata se intristeaza
Cand in zilele cu ghinion nu mai lumineaza
Ea nu e genul care se plafoneaza
In interiorul ei simte cum avanseaza

E atat de speciala
Ca apare la mine pe coala
Are un caracter deosebit de bun
De asta scriu aceste rime ca un nebun.


Multumesc din suflet scumpul meu verisor!!!!

3 comments:

Ştef Web Design said...

As face orice pentru verisoara mea ... Orice numai sa o stiu ok ... poti conta pe mine :) I ain't a snitch :P Si crede-ma ca meriti fiecare cuvintel pe care l-am scris acolo ... ba chiar mai mult :)

Andreea said...

Ma flausezi:D:D:D..si-ti multumesc din sufletel..pentru ca stiu ca vorbele pe care le-ai scris..chiar le simti...si asta ma bucura f mult...sa ai grija de sufletelul tau!!! pupici :*

Ştef Web Design said...

mi-e dor .. de vremurile alea vechi cand stateam ... non stop afara cu bomboane(:D) si alte prostii ... otul se schimba cat am clipi ... doar mi-e dor ... si incep sa treaca anii ... :P