Thursday, October 29, 2009

Sketch of a moment

…eram pierduta in gandurile mele, cand mi-a atras atentia o melodie ce se auzea de undeva de prin apropiere. Am ciulit urechile si, mi-am dat seama ca sunetele proveneau de la vecinii mei. Intr-adevar, era o zi de duminica, zi in care se presupune ca fiecare ar trebui sa se respecte si, sa isi rezerve putin timp pentru propria persoana, implicit pentru propriile placeri. Am ramas placut surprinsa sa constat ca ei, tocmai de acest lucru se bucurau. Spun asta pentru ca, cel putin din exterior, din informatiile la care am avut acces, am tras concluzia ca duc o viata destul de grea. E vorba de doi tineri care au avut curajul sa infrunte viata si, desi poate situatia materiala nu le permitea, si-au intemeiat o familie; si, in prezent au doua fetite micute. Casa in care stau, reprezinta pentru ei un camin provizoriu (nici unul din ei nefiind proprietar)…una din fete a avut probleme de sanatate de cand era micuta, si din aceasta cauza au mers, mai mereu, prin spitale cu ea. Mai nou, fetita are o problema la un ochi si necesita o operatie, ce costa suficient de mult incat, cei doi parinti sa nu isi permita costul ei. Trebuie sa mentionez si faptul ca, nu au un venit constant lunar, pentru ca nici unul din cei doi nu e angajat cu carte de munca. Traiesc oarecum de pe o zi pe alta..incat, inca ma mai surprinde faptul ca, gasesc acea forta launtrica, ce ii face sa treaca peste impedimentele intalnite. Nu as putea spune cu exactitate ce anume ii determina ca, in unele momente, sa lase grijile deoparte..pentru a simti ca traiesc in adevaratul sens al cuvantului dar, momentul trait m-a facut sa ma gandesc, din nou, la fericire si la semnificatia acestei stari.


Cat de mult mai face acest unic sentiment, parte din viata noastra, in zilele de astazi? Mai avem dorinta, ambitia, energia, puterea sa angrenam resursele necesare pentru a accede la ceva atat de pur? Cei doi omuleti mi-au demonstrat inca o data faptul ca, indiferent daca viata nu e tocmai roz se poate totusi sa fii fericit, in sensul in care fiecare din noi intelege fericirea.
Sunt multe moduri in care o persoana isi poate exprima stare de bine, fericirea. Si, de fiecare data, cand observ ca cei din jur isi mai rezerva putin timp si pentru partea sufleteasca, nemateriala…simt simultan fericirea pe care o raspandesc.
Acesta este si motivul pentru care am ales sa scriu despre acest subiect…DA! Si eu ma simt foarte fericita acum, multumita sufleteste…stau si ma gandesc si parca nu imi vine sa cred..si, dupa ce ma mai gandesc putin..imi spun ca mai bine ma opresc si ma las, pur si simplu, purtata de stare...

4 comments:

Ştef Web Design said...

:) no comment :) the same :) a venit mama :D:D

Andreea said...

Ma bucur mult, mult!!! Vezi..de kestii de genul trebuie sa ne legam...azi a venit mamy tau...maine, sigur trebuie sa fie altceva interesant de frumos de care trebuie sa te bucuri...si tot asa...rezultatul? ne croim un drumulet pe calea fericirii! Ai grija de tine!!!

Ştef Web Design said...

thx !

Andreea said...

Multumesc si eu pentru ajutorul de sambata:D ...>:D<