Monday, January 3, 2011

Enjoy...

Dupa ce am vorbit ieri de impresiile cu care am ramas in urma noptii de Revelion...acum vin in completare, cu lucruri mai practice:D.
In prima poza sunt cu fratiorul meu cel scump si drag. Dupa cum se vede se cam stramba (avand in vedere ca e ceva care il caracterizeaza...nu ma deranjeaza). Ce imi place atat de mult la ea? Faptul ca e prima fotografie (cel putin eu nu mai stiu de existenta unei alte poze) pe care o avem impreuna. Si, promit sa am grija de tine...pana la adanci batranete :)).
Te pup dulce :*:*:*



Cand eram micuta adoram sa mi se faca poze. Dupa ce am mai crescut...Georgeana se ocupa de acest aspect. Ea are o latura artistica mult mai dezvoltata ca mine, in aceasta privinta.
Acum privesc pozele ca pe un remediu anti-uitare…Oricum, poza urmatoare vorbeste de la sine…



Concluzia...ENJOY IT!!!

No comments: