Sunday, January 2, 2011

Impresii!

Desi imi vine sa mai lenevesc, pentru ca nu am reusit sa ma odihnesc atat cat simt ca are nevoie organsimul meu..m-am decis sa fac totusi ceva; care nu implica prea multa miscare, dar e bine ca imi pune mintea la contributie (e si asta un inceput..nu?:D).
Vroiam sa relatez despre noaptea de Revelion…chiar daca pana in dimineata de 31 eram indecisa in legatura cu locatia in care urma sa imi petrec seara…doua persoane (fara sa stie) m-au ajutat sa ma decid.. Una a fost Ripper si, cealalta..Andreo. Tin sa le multumesc pe aceasta cale.


Asa ca am hotarat sa trec in noul an cu omuletii cu care am copilarit, din vechiul cartier. Pot spune ca noaptea petrecuta alaturi de ei a fost in tandem cu tot ce reprezinta pentru mine…atat doleantele cat si modul de a fi, a laturei - copil, de care pomeneam in post-ul anterior. Am ras cu lacrimi, am dansat, am baut, am cantat…concluzia -- > m-am simtit superb. Am reusit performanta sa ma si ametesc.:d…ceea ce pentru mine e un lucru extraordinar de mare…desi, am avut dimineata unele probleme pe baza asta:D.
Nu am apucat sa dorm suficient dupa, nu pentru ca m-ar fi impiedicat ceva..ci, pentru ca nu am mai putut. Imi era ciuda ca am reusit sa ma odihnesc doar in jur de 4 ore..cand stiam ca restul populatiei sigur inca se mai recupera dupa o asemenea seara. Din aceasta cauza..procesul inca se afla in derulare, cel putin la mine.
Important e ca ador modul in care am inceput noul an si, urmeaza ca faptelele viitoare, sa imi demonstreze sau nu, daca voi reusi sa tin pasul cadentat, in acelasi ritm, tot anul. Am sa ma mai leg de acest subiect…cel mai probabil, mai spre sfarsitul anului in curs.:D.

No comments: