Monday, February 21, 2011

Fare L'amore

Pe la sfarsitul lunii ianuarie, am avut parte de cateva zile destul de ‘incarcate’ )..si, dupa am simtit nevoia sa fac mai multa miscare decat de obicei. Super..cineva, undeva sus mi-a citit gandurile..si, la scurt timp…vorbesc cu Mada (:*) care ma intreaba daca nu am kef de o ora la aerobic:D. Am perceput aceasta provocare la inceput, ca pe o joaca..dar, dupa acea sedinta..mi-am facut abonament:D. Am iesit cu zambetul pe buze, bine dispusa, energica..cu un chef nebun sa le fac pe toate. Ca sa fiu sincera, a fost si o parte mai putin placuta…si anume, faptul ca abia mai reuseam sa ma mai misc..;)) Femeia imi lucrase toti muschii..si, cum in perioada de hibernare se face mai putina miscare..m-am resimtit:D. Oricum, la nici doua zile dupa..am fost capabila sa ma duc din nou.
De obicei, daca imi doream sa fac miscare ieseam, pur si simplu pe Bahlui sau pe stadion in Copou..si faceam jogging (cand aveam companie era placut..ma concentram in special, pe acea persoana..cand nu, imi faceam un playlist acasa..si cu castile in urechi, nu ma mai interesa de nimeni si de nimic…traiam intr-o alta lume, o lume doar a mea)...



Am ascultat pentru prima data aceasta melodie sambata, la sedinta de aeorbic…a fost ‘dragoste la prima auditie’:p. M-am gandit ca ar fi frumos sa ‘imortalizez momentul’.:D. Enjoy it!

No comments: