Monday, May 18, 2009

Timp liber



Am ramas placut surprinsa aseara de ambitia tinerilor care si-au aratat talentele in privinta dansului. Felicitari FEStudIS pentru organizare...si pentru ca au adus pe scena persoane care isi sacrifica din timpul liber sau fac unele compromisuri ca sa poata repeta si pentru a ajunge la stadiul la care sunt acum, urmand sa evolueze pe viitor.
Ma bucur sa observ ca se mai pune pret si pe kestii de genu street dance la noi. Consider ca autoritatile ar trebui sa acorde mai mult sprijin persoanelor care au un vis, un dar pe care vor sa il urmeze..dar, nu reusesc din cauza dificultatilor intalnite la tot pasul.
De multe ori m-am gandit cu regret la faptul ca avem o societate care intr-o oarecare masura te indeamna sa urmezi anumiti pasi ca sa poti sa ajungi cineva...sa ai o anumita stabilitate financiara. Nu se acorda importanta dorintelor viitoarelor generatii. Se intra in amanunt...si atata timp cat nu e legat de ambitiile si doleantele celor de la putere...egoismul primeaza. Cum ar fi daca fiecare dintre noi si-ar fi putut urma visele pe care le-am avut cand eram micuti..sau poate si acum? E cu totul altceva cand munca este facuta cu placere...satisfactie..din propria dorinta de a o face si nu impins de la spate de anumite nevoi. Imi pare rau ca nu voi ajunge sa vad schimbari in aceasta privinta, cu siguranta, nici la nepotii mei. Si nu e vorba ca sunt umrbita de pesimism...din contra, optimismul ma caracterizeaza...dar, e o realitate cruda pe care mi-ar placea sa am puterea sa o schimb....
De asemenea, felicitari si pentru "Noptea muzeelor" de sambata ...daca se continua in spiritul asta se mai poate gasi si ceva de calitate de facut in timpul liber. Frumos..

No comments: