Tuesday, July 15, 2008

Multiple choices


De la taty am invatat ca in viata trebuie sa incerci sa faci de toate…sa stii cat mai multe lucruri, pentru ca nu se stie niciodata cand o sa avem nevoie de ele. Ocazii pentru a “invata”, a “fura” din meseria celorlalti, exista. De noi depinde ca sa si ramana ceva concret in urma acestor actiuni.
Ne izbim zi de zi de informatii de tot felul, care vin pe toate caile posibile..si pe care, de cele mai multe ori, reusim cu succes sa le ignoram. Datorita faptului ca in acest moment, lucrurile au inceput sa se mai miste in Iasi, uneori ne aflam in situatia in care, apar tot felul de cladiri peste noapte (e impropriu spus “peste noapte”, concret e intr-o perioada relativ mica de timp). Mi s-a intamplat, fiind absorbita de perioada pe care o traiam, pur si simplu sa nu observ unele transformari de peisaj. Cu titlu de exemplu, relatez urmatoarele: am aflat de la o persoana ce nu statea in zona mea, ca vis-a-vis de mine s-a deschis o noua filiala de la Banca Transilvania. Am ramas uimita, afland ca are dreptate, pentru ca se intampla sa trec aproape zilnic prin locul respectiv si, efectiv, nu am observat schimbarea.
Stau si ma gandesc, exemplul anterior fiind doar unul minor, pe langa multe altelele traite atat de mine, cat si de cei din jurul meu, cum ar fi daca, am acorda mai multa atentie lucrurilor din jurul nostru..daca am face un efort de vointa..si totodata de memorie (cu aceasta ocazie ne asiguram ca memoria functioneza la parametrii normali, neacordandu-i ocazia sa ajunga in paragina).
Aceste informatii pe care le-am retine..cumulate cu cele prin care am trecut deja..si pe care, se presupune ca le-am memorat, ne vor ajuta cu siguranta sa fim mai eficienti si mai practici in viata de zi cu zi. Timpul a ajuns deja o problema pentru cei mai multi dintre noi. Eu una, indiferent de cat incerc sa il intorc pe toate partile posibile, si sa fac in asa fel incat sa fiu mai eficienta, pot spune ca tot nu dispun de aceasta resursa suficient (sau mai bine zis..pe cat mi-as dori), ca sa imi pot realiza toate obiectivele stabilite.
Dar acest lucru, nu ma opreste sa vreau sa “lucrez” zi de zi in aceasta privinta! Motto-ul meu de astazi (daca se poate spune asa): “Eficienta maxima!”

No comments: