Wednesday, May 21, 2008

Bucuria de a fi fericit...


De luni incerc, mai cu chef, mai fara chef sa invat pentru un examen pe care va trebui sa il sustin maine. Nu este placut deloc ce am de facut, mai ales ca am de invatat cuvintel cu cuvintel din cartea profului, lucru pe care nu l-am mai facut de suuuuuuuuuper mult timp. Dar, nu intotdeauna facem ce ne place in viata, mai trebuie sa mai jucam si dupa regulile impuse de altii pentru a ne putea dezvolta, pentru a putea prospera…Ceea ce imi displace este faptul ca avem inclinatia naturala spre a ne plange (in toate modurile posibile: de mila, de starea sufleteasca, de situatia financiara etc). Daca niciodata nu vom fi capabili sa invatam sa ne bucuram de momentele unice pe care le traim, in fiecare ceas, pret de fiecare secunda…atunci ce se alege de viata noastra? Actionam ca niste robotei, care trebuie sa indeplineasca niste cerinte impuse, care nu mai stiu sa aiba grija de partea umana din noi, de bucuriile sufletelului nostru, de grijile, doleantele noastre.
De ce nu ne putem bucura de fiecare clipa si invata sa o “fructiificam”, in felul in care fiecare intelege acest lucru mai bine, pentru a ne face viata mai frumoasa? Bucuriile sufletelului actioneaza asupra noastra ca si razele de soare, ne lumineaza atat in interior, cat si la exterior, facandu-ne sa fim mai umani. In noi sta puterea de a gasi modalitatile si tehnicile cele mai bune ce merita aplicate, pentru a invata sa fim FERICITI….sa fim fericiti de aerul pe care il respiram, de lumea ce ne inconjoara, de trairile personale, de raza de soare ce tocmai a intrat in casuta noastra…as putea sa continui la infinit…motive pentru care am putea sa fim fericiti sunt…de noi depinde…eu refuz sa fiu un simplu robotel!!!! Tu ce alegi?

1 comment:

Ştef Web Design said...

:D:D refuz :D:D sa fiu "robotel"