Saturday, May 24, 2008

Lectie de viata...

Imaginele surprinse in acest videoclip reprezinta pentru mine reteta cea mai de dorit in viata, si anume reteta succesului. Aceasta nu se obtine usor dar, satisfactia dobandita din momentul in care incepi “sa gusti” din ea este inegalabila, inexplicabila, surpinzatoare... Ingredientele necesare sunt: dorinta, ambitie, devotament, pasiune, putere, rezistenta, efort prelungit, autosugestie si lista ar putea continua....de dorit e ca toate sa se imbine cat mai placut, si in functie de “mancarea” pe care vrem sa o preparam sa folosim mai mult sau mai putin din fiecare.
Cum spuneam, imaginile urmarite mi-au dovedit o data in plus ca important e sa vrem sa ne urmam visele pentru ele pot deveni realitate. Mi s-a intamplat de multe ori sa nu imi duc unele planuri pana la capat…Am gasit suficiente motive folosite drept scuza, pentru acest lucru. Dar sa renunti cu usurinta, e cel mai la indemana…sa fugi din fata furtunii e relativ simplu, mai greu e sa ai curajul si responsabilitatea necesara sa o infrunti.
Important e sa invatam sa ne cunoastem mai bine, sa ne testam limitele, pentru ca tot timpul putem sa facem mult mai mult decat ne inchipuim...marturie imi sunt imaginile..

No comments: