Thursday, May 15, 2008

Haotic

Am inceput ziua in forta, desi poate copilului din mine i-ar fi placut sa fuga de responsabilitati, sa uite de tot ce implica acest lucru, pentru ca sa poata sa isi continue somnul linistit. Dar NU, atat perioada prin care trec, cat si varsta pe care o am, nu imi mai permite luxul acesta.
Natura omului reuseste in continuare sa ma surprinda. Ador sa descopar noi caracteristici ale fiecarui tipar identificat. Apreciez persoanele cu tarie de carcater, cu vointa si ambitie, care stiu ce vor de la viata, care de asemenea stiu sa se distreze, sa fie oameni cu capul pe umeri etc. atunci cand situatia o impune; mai pe scurt spus, apreciez acele persoane care au gasit resursele si capacitatile necesare pentru a incerca sa se incadreze corespunzator pe fiecare nou drum al vietii.
Sunt convinsa ca lucrurile nu pot avea intotdeauna farmec, atata timp cat ar fi perfecte si drumurile pe care ar trebui sa le urmam ar fi mereu corespunzatoare…la o adica…corespunzatoare pentru cine? Pentru ce? Fiind o persoana cu credinta in Dumnezeu, consider ca El doreste sa ne mai testam si limitele, acest lucru insemnand sa o mai luam pe o carare (care uneori poate reprezenta o scurtatura sau de ce nu un drum mai lung?), poate pe un drum mai putin “pavat”, cu multe gropi, dar care sunt convinsa ca ne invata, inainte de toate sa fim oameni si ne invata sa gasim mereu modalitatea de a iesi din orice situatie cu fruntea sus si cu zambetul pe buze (sau cel putin asa ar trebui).
Gandurile mele refuza sa se opreasca si vin din directii multiple; eu nu vreau sa le opresc in a-si urma cursul, din contra doresc sa le ajut sa se manifeste in faza incipenta si apoi sa se dezvolte, printr-o analiza complexa a tot ceea ce mi se pare important, interesant, incitant..dar momentan….le voi tine private……

.…pana data viitoare….

No comments: