Wednesday, May 28, 2008

Life is great!


Astazi am avut parte de o zi extraordinar de fericita! Ma simt multumita sufleteste si asta pentru mine conteaza foarte mult. Merg pe strada si nu ma pot abtine sa nu zambesc…chit ca lumea se uita poate putin ciudat…dar nu ma intereseaza..cum spuneam imi traiesc viata mea..si numai a mea.
Simt ca Dumnezeu e prea bun cu mine si nu stiu daca voi dispune de timpul necesar, in toata viata asta, ca sa ii multumesc pentru felul in care are grija de fiecare, in parte.
Toate lucrurile se aranjeaza in viata, mai devreme sau mai tarziu, asa cum este cel mai bine pentru noi. Nu trebuie sa fim necajiti din cauza ca poate, o data, lucrurile nu au capatat acea forma pe care o doream, nu conteaza…ele au capatat o forma…si asta e cel mai important, si chiar daca nu ne dam seama atunci, din cauza faptului ca suntem “orbiti” de perioada pe care o traim, cu timpul, daca avem ochi sa privim in urma, cu un spirit mai obiectiv, putem realiza ca lucrurile s-au aranjat perfect…fix asa cum trebuia mai bine.
Nu puteam sa las sa treaca ziulica asta fara sa nu imi exprim fericirea….de care sper sa aiba parte toata lumea. Viata e minunata…si trebuie sa invatam sa ne bucuram de ea…si sa fim mereu cu zambetul pe buze!
Le multumesc din suflet surioarelor mele ca au participat la fericirea mea….puuuuuuuuup mare:*

No comments: